خدمات طراحی بسته بندی  قیمت طراحی بسته بندی نمونه بسته بندی بسته بندی ضد آب بسته بندی صادراتی

Graphic design company employees

طراحی بسته بندی گز

طراحی بسته‌بندی گز (Gaz packaging design) از طراحی های مهم در صنعت سوغات ایران به شمار می‌رود.

سالانه توریست‌ها و گردشگران زیادی به شهرهای تاریخی و توریستی ایران سفر می‌کنند. گز که یکی از سوغات اصیل شهر اصفهان است از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. چاپ بسته‌بندی گز می‌تواند در معرفی برند تاثیر فراوانی به عمل آورد.

گز برای حفظ کیفیت و ماندگاری نباید در برابر رطوبت قرار گیرد بنابراین جنس بسته‌بندی آن قابل اهمیت است.

نمونه بسته بندی گز

نمونه بسته بندی‌های طراحی شده گز شرکت اینپک را مشاهده کنید!

اصول طراحی بسته بندی گز

گز به عنوان یک سوغات معروف و پر طرفدار شهر ها مختلف اصولی دارد که هر کسی که قصد طراحی بسته بندی گز رادارد باید بداند.

طراحی جعبه گز

معمولا برای بسته بندی شیک و لاکچری گز از جعبه استفاده می‌شود که پارتیشن بندی شده و جعبه را در پاکت قرار می‌دهند

بسته بندی گز صادراتی

گز مغزدار یک محصول صادراتی است که در کشورهای اروپایی بسیار طرفدار دارد و ازا آنجایی که معرف برند شماست، باید بسته بندی مناسبی داشته باشید.

بله. طراحی حرفه‌ای بسته بندی هر محصولی اعم از: طراحی پکیجینگ زعفران، طراحی پکیجینگ مواد غذایی، طراحی گز و غیره به طور قطع می‌تواند فروش شما را افزایش داده و مسیر پیشرفت برندتان را هموار کند.

البته بهتر است طراحی بسته بندی توسط فردی حرفه‌ای و باتجربه انجام شود تا بتواند به کسب و کار شما کمک کند.

video-image (1)

امروزه یکی از مسائل بسیار مهم که می‌تواند سرنوشت کسب و کارها را به کلی تغییر دهد سیستم بسته بندی محصولات و طراحی آن‌ها با نرم افزار های طراحی ساختار بسته بندی است.

بسته بندی نقش بسیار مهمی در حفظ سلامت و کیفیت کالا ایفا می‌کند؛ به طوری که به جزئی لاینفک برای نگهداری محصولات و شناساندن آن‌ها تبدیل شده است.

بسته بندی شامل مراحل گوناگونی از جمله طراحی، ارزیابی، و تولید می‌شود. اطلاعاتی که بر روی بسته بندی‌ها چاپ می‌شود، و همچنین طراحی آن‌ها می‌تواند بیانگر سطح کیفیت کالا باشد.

امروزه کم‌تر کسی را می‌توانید یافت کنید که تمایل به خرید محصولات بدون بسته بندی و بی نام و نشان داشته باشد. از این رو به شدت توصیه می‌شود که برای موفقیت بیش‌تر کسب و کار خود از انواع نمونه طراحی بسته بندی استفاده کرده که تیم حرفه ای آن را به ثمر رسانده باشد.

boxdesigning

 یکی از دلایل مهمی که بسیاری از کارفرمایان و تولیدکنندگان از کمک طراحان گرافیک برای طراحی بسته بندی استفاده می‌کنند آن است که بسته بندی حرفه‌ای می‌تواند فروش بیش‌تر محصول و در نتیجه موفقیت بیش‌تر کسب و کار را به دنبال داشته باشد.

رقابت میان کسب و کارهای گوناگون برای جلب توجه مشتریان بیش‌تر شده و هر یک از تکنیک‌های خاص و به روز برای افزایش فروش خود استفاده می‌کنند. تصور کنید که محصول شما در یک فروشگاه در کنار صدها محصول مشابه قرار دارد. در چنین شرایطی تغییر در شکل ظاهری، سایز، رنگ، و همچنین طرح بسته بندی می‌تواند توجه مشتریان را به محصولات شما جلب کند. همچنین چاپ عبارات کوتاهی مانند تخفیف ویژه بر روی بسته بندی نیز می‌تواند موجب جلب توجه مشتری و در نتیجه افزایش فروش محصولات شما شود.

علاوه بر این طرح و رنگ مورد استفاده برای طراحی محصول می‌تواند حاوی پیام‌های گوناگونی باشد که موجب تحت تاثیر قرار دادن مشتریان می‌شود. به طور مثال استفاده از رنگ آبی می‌تواند احساس آرامش و استفاده از رنگ سبز می‌تواند احساس تازگی و طراوت را به مشتریان منتقل کند.

homemade-chickpea-hummus-with-chips-p3rrymh682mr19hom1amjvi4q2z4l8g0g86hap0tv8
chips-1

آیا طراحی بسته بندی گز نیازمند تخصص است؟

بله. بسته بندی چیست و چه کاربردی دارد؟ دو سوال مهم که با مهارت های یک متخصص در این زمینه مرتبط است ، طراحی هر نوع بسته بندی باید مطابق با اصول و با توجه به نکات مربوط انجام شود. از این رو برای این کار نیازمند کمک یک طراح باتجربه و ماهر خواهید بود.

طراحان فعال در این زمینه باید در زمینه بازاریابی و تبلیغات نیز اطلاعات کافی داشته باشند. برای ساخت بسته بندی در تهران و دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

شرکت این‌پک با داشتن نیروهای متخصص و باتجربه 10 ساله در زمینه پکیجینگ، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

بر اساس ماده‌ای که برای بسته بندی انتخاب می‌کنید، می‌تواند بین 2 هفته تا 20 روز به طول انجامد.

بنظر شما آیا رابطه‌ای بین طراحی بسته بندی گز و میزان فروش آن وجود دارد؟ اگرجوابتان بله است می‌توانم بگویم که شما به طراحی جعبه‌های بسته بندی گز اهمیت می‌دهید و می‌خواهید که با طراحی بسته بندی جعبه گز، فروش بالاتری را تجربه کنید. بسیاری از فعالان این حوزه نیز در صدد هستند که با استفاده از طراحی بسته بندی گز صادراتی، بازارهای خرجی را محک بزنند. البته برای این کار باید بسته بندی خلاقانه برای محصول خود داشته باشید تا توجه بازار خارجی را به سمت خود جلب کنید.

طراحی بسته بندی گز حرفه‌ای را می‌توان یکی از قدم‌های بسیار مهم دانست که باید پیش از ارائه محصول خود به بازار بردارید. به طور کلی بسته بندی ابزاری بسیار کاربردی است که با اهداف گوناگون طراحی و تولید می‌شود. از جمله اهداف بسیار مهم استفاده از بسته بندی حرفه‌ای می‌توان به حفاظت از محصول، سهولت استفاده، اطلاع‌رسانی، حمل و نقل راحت‌تر، و همچنین بازاریابی اشاره داشت. مواردی مث این‌ها را باید در نمونه قرارداد طراحی بسته بندی گز مکتوب کرد.

 بسته بندی می‌تواند از محصول شما در زمان انبارداری و حمل و نقل محافظت کرده و تنها در یک نگاه پیام مورد نظرتان را به مشتریان برساند. طراحی جذاب و چشم‌نواز بسته بندی می‌تواند داستان برند شما را برای مشتریان روایت کند. بسته بندی حرفه‌ای می‌تواند حس بینایی و لامسه و حتی بویایی فرد را به بازی گرفته و وی را تحت تاثیر قرار دهد. مشتریان باید قادر باشند با مشاهده بسته بندی و جزئیات آن به ماهیت محصول درون آن پی ببرند.

تعجبی ندارد که طراحی بسته بندی یکی از مهم‌ترین امور برای کسب و کارها و برندهای بزرگ است. شرکت‌های بزرگ در سرتاسر دنیا بودجه قابل توجهی را به طراحی بسته بندی محصولات خود اختصاص می‌دهند. در فروشگاه‌هایی که تعداد زیادی از محصولات مشابه از برندهای گوناگون وجود دارد، تغییر در شکل ظاهری و رنگ و طرح بسته بندی شما می‌تواند نتیجه‌ای شگفت‌انگیز داشته باشد. توجه مشتریان بیش‌تر به سمت محصولاتی با بسته بندی‌های خاص جلب می‌شود. بدین ترتیب برندهای مختلف در هزینه طراحی بسته بندی گز بسیار دست و دل‌باز بوده‌ و مسیر رسیدن به موفقیت را برای برند خود هموار کرده‌اند. البته طراحی بسته بندی نکات و اصول زیادی دارد که توجه به آن‌ها در زمان طراحی و تولید بسیار مهم است.

از جمله نکات حیاتی که باید به هنگام طراحی بسته بندی گز به آن‌ها توجه داشته باشید می‌توان به استفاده از پالت رنگی مناسب، تصاویر واقع‌گرایانه، و همچنین لوگو و نام برند اشاره داشت. طراحان حرفه‌ای می‌توانند به راحتی و با توجه به نیازهای مخاطبان هدف بهترین بسته بندی را برای محصولات شما طراحی کنند. شرکت این‌پک با بیش‌ از 10 سال سابقه کار تخصصی در این زمینه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. در ادامه به بررسی بیش‌تر مسائل مربوط به طراحی بسته بندی گز خواهیم پرداخت. می‌توانید جهت دریافت مشاوره بسته بندی رایگان و دیزاین جعبه محصول در مشهد ، با ما تماس بگیرید.

طراحی بسته بندی گز
طراحی بسته بندی گز

شرکت این‌پک ارائه‌دهنده انواع خدمات مربوط به طراحی بسته بندی گز، بسته بندی پیتزا، بسته بندی کالای خواب، بسته‌بندی عسل، پک شکر، میوه، گیاهان دارویی، و … است. بسته بندی اهداف گوناگونی را دنبال کرده و می‌تواند مزایای زیادی برای کسب و کار شما به دنبال داشته باشد. برخی از اهداف طراحی بسته بندی گز عبارت است از:

محافظت فیزیکی

همانطور که می‌دانید محصولات تولیدی مدتی را در انبار گذرانده و پس از آن به سمت فروشگاه‌ها و مراکز فروش حمل می‌شوند. در صورت بسته بندی نامناسب محصولات ممکن است در این فرایند دچار آسیب شوند. علاوه بر این برخی از محصولات در مقابل نور خورشید و رطوبت بسیار آسیب‌پذیر هستند. با استفاده از بسته بندی مناسب می‌توان از محصولات در مقابل عوامل فیزیکی نظیر ضربه، فشار، حرارت، رطوبت، شوک و لرزش، نور، و… محافظت کرد. استفاده از بسته بندی فلزی می‌تواند باری جلوگیری از اسیب های فلزی به شما بسیار کمک کند. همچنین در طراحی بسته بندی قند باید با استاندارد‌های کامل طراحی شود تا جلوی حملات حشرات را بگیرد، در صورت عدم استفاده از بسته بندی مناسب محصول مورد نظر دچار مشکل شده و اعتماد مشتریان از برند شما سلب خواهد شد.

اطلاع‌رسانی

از دیگر اهداف مهم طراحی بسته بندی گز و دیگر محصولات اطلاع‌رسانی است. از جمله اطلاعاتی که باید بر روی بسته بندی محصول درج شوند می‌توان به نحوه نگهداری و انبار کردن محصول، چگونگی باز کردن بسته بندی، و همچنین مواد تشکیل‌دهنده و جدول ارزش غذایی اشاره داشت. البته برخی از این اطلاعات را می‌توان با استفاده از برچسب نیز بر روی بسته بندی اصلی قرار داد. توصیه می‌شود که برای جلب رضایت مشتریان و جلوگیری از مشکلات اضافی از فونت مناسب برای درج این اطلاعات بر روی بسته بندی استفاده کنید.

سهولت استفاده

از دیگر اهداف بسته بندی می‌توان به سهولت استفاده از محصول اشاره داشت. بسیاری از محصولات تنها با یکبار استفاده تمام نمی‌شوند. در چنین شرایطی با استفاده از ایده‌های خلاقانه می‌توانید بسته بندی را به گونه‌ای طراحی کنید که پس از باز شدن بتوان دوباره آن را بست، به گونه‌ای که کاملاً از محصول داخل آن محافظت شود. از بسته بندی حبوبات و یا بسته بندی شکر برای این کار ایده بگیرید. بسیاری از مشتریان از چنین ایده‌ای استقبال کرده و تمایل بیش‌تری به استفاده از محصولات برند شما از خود نشان خواهند داد.

بازاریابی

هدف دیگر از طراحی بسته بندی گز بازاریابی بهتر محصول و تبلیغ آن است. بسیاری از بازایابان و متخصصان در این زمینه بسته بندی را به عنوان بازاریاب خاموش می‌شناسند. این بدین معناست که اگر طراحی بسته بندی محصولات برند خود را به صورت حرفه‌ای انجام دهید می‌توانید بدون هزینه‌ اضافی برای محصولات خود بازاریابی کرده و فروشتان را افزایش دهید. از این رو توصیه می‌شود که برای طراحی بسته بندی محصولات برند خود از کمک متخصصان و طراحان باتجربه در این زمینه استفاده کنید.

انواع بسته بندی گز

گز نیز همانند دیگر محصولات خوراکی می‌تواند در بسته بندی‌های گوناگون ارائه شود. در واقع نوع بسته بندی گز و اندازه آن با توجه به خواست و نیاز مخاطبان هدف تعیین خواهد شد. به طور کلی گز را می‌توانید در دو نوع بسته بندی در بازار یافت کنید:

بسته بندی پلاستیکی تک‌نفره گز

از جمله انواع بسته بندی گز می‌توان به بسته بندی پلاستیکی تک‌نفره اشاره داشت. به طور معمول مشتریان این نوع بسته بندی را به تعداد یا وزن دلخواه خریداری می‌کنند. شما می‌توانید برای طراحی بسته بندی گز تک‌نفره از طرح‌ها و شکل‌های گوناگون استفاده کنید. طرح‌های شما با اندازه مناسب بر روی پلاستیک بسته بندی چاپ خواهند شد. همچنین می‌‌توانید برای محصول خود از انواع پلاستیک نیز استفاده کنید.

بسته بندی گز کادویی و تشریفاتی

نوع دیگر طراحی بسته بندی گز بسته بندی تشریفاتی است. بسیاری از افراد برای هدیه به دوستان خود از این نوع بسته بندی استفاده می‌کنند. در بسته بندی‌های تشریفاتی از طرح‌های زیباتر و شکیل‌تر استفاده می‌شود. همچنین بسته بندی‌های کادویی معمولاً با استفاده از جعبه‌های مقاوم و مستحکم طراحی و ساخته می‌شوند تا کیفیت و کلاس بالای محصول را نشان دهند. همچنین بسیاری از تولیدکنندگان از روش‌های خلاقانه برای باز و بسته کردن این دسته از بسته بندی‌ها استفاده می‌کنند تا رضایت مشتریان را جلب کنند.

نکات مهم طراحی بسته بندی گز

اصول و نکات مربوط به بسته بندی یا همان packaging در میان تمامی شرکت‌های مطرح در سرتاسر دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم توجه به نکات بسته بندی می‌تواند موجب از دست رفتن هزینه زیادی شده و حتی به نام برند و شهرت آن نیز ضربه وارد کند. با رعایت نکات مربوط به طراحی بسته بندی گز می‌توانید این کار را به نحو احسن انجام داده و از نتایج آن لذت ببرید. در ادامه برخی از نکات و اصول مهمی که باید در این زمینه به آن‌ها توجه داشته باشید را بررسی می‌کنیم:

از رنگ‌های مرتبط استفاده کنید

یکی از نکات بسیار مهم برای طراحی بسته بندی بیسکویت و گز استفاده از رنگ‌های مناسب و مرتبط است. در واقع رنگبندی مناسب بخش بسیار مهمی از بسته بندی و یا هر طراحی گرافیکی را تشکیل می‌دهد. رنگ‌ها می‌توانند در یک لحظه پیام مورد نظر شما را به مخاطبان برسانند. برای استفاده از رنگبندی مناسب باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. به طور مثال بهتر است در رنگبندی بسته بندی محصول خود از رنگ‌های برندتان نیز استفاده کنید تا مشتریان با مشاهده آن بلافاصله برند شما را به خاطر آورند. علاوه بر این همانطور که می‌دانید هر رنگ می‌تواند بیانگر پیام خاصی باشد. با استفاده از رنگ‌های مناسب می‌توانید احساس مورد نظر خود را در مخاطب پدید آورید. از این رو توصیه می‌شود که برای انتخاب رنگبندی بسته بندی محصولات خود به اصول روانشناسی نیز توجه کافی داشته باشید.

نکته دیگری که باید برای رنگبندی بسته بندی محصول خود به آن توجه داشته باشید استفاده از تعداد محدودی از رنگ‌ها است. سعی کنید در پالت رنگی خود از نهایت دو یا سه رنگ اصلی استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های بیش‌تر می‌تواند طراحی شما را شلوغ‌ و درهم‌ریخته کند. مشتریان با مشاهده طرح‌های شلوغ گیج شده و تمایل خود را نسبت به خرید محصولات شما از دست می‌دهند. از این رو بهتر است طرح خود را ساده و در عین حال جذاب نگه دارید.

لوگو و نام برند خود را فراموش نکنید

نکته دیگری که بهتر است در طراحی بسته بندی خشکبار و گز به آن توجه داشته باشید استفاده از لوگو و نام برند است. سعی کنید جای مخصوصی را برای قرار دادن لوگو برند خود بر روی بسته بندی در نظر داشته باشید. با قرار دادن لوگو و نام برند با اندازه مناسب بر روی طراحی بسته بندی گز می‌توانید تاثیر بسیار فوق‌العاده‌ای بر ذهن مشتریان داشته باشید. بسیاری از مشتریان با تجربه لذت‌بخش از محصول شما نام برندتان را به خاطر خواهند سپرد. با این کار می‌توانید آشنایی با هویت برند خود را افزایش داده و یک قدم از دیگر رقیبان خود جلوتر باشید. سعی کنید طراحی بسته بندی را به شیوه‌ای انجام دهید که لوگو و نام برند محوریت طراحی بوده و چشم هر مخاطبی را به خود جلب کنند.

کارایی و سهولت استفاده از محصول را در نظر داشته باشید

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که باید در طراحی بسته بندی گز به آن توجه داشته باشید کارایی و سهولت استفاده از محصول است. به خاطر داشته باشید که نحوه باز و بسته شدن بسته بندی و جنس آن می‌توانند به صورت مستقیم بر مخاطبان تاثیر داشته باشند. سعی کنید از ایده‌های خلاقانه و جدید بسته بندی استفاده کنید تا بتوانید نظر مشتریان را جلب کنید. مشتریان باید به هنگام باز کردن محصول و استفاده از آن احساس خوبی نسبت به برند شما داشته باشند. تنها در این صورت است که این تجربه لذت‌بخش بر ذهن آن‌ها باقی مانده و فروش شما افزایش پیدا خواهد کرد.

از تصاویر واقعی استفاده کنید

یکی از اشتباهاتی که بسیاری از تولیدکنندگان و حتی طراحان مرتکب آن می‌شوند استفاده از تصاویر غیرواقعی است. به طور قطع مشتریان با مشاهده تصاویر محصول بر روی بسته بندی انتظار همان کیفیت را خواهند داشت. اگر از تصاویر غیرواقعی و بیش از حد عالی استفاده کنید تنها مشتریان و مصرف‎کنندگان را ناامید خواهید کرد. از این رو به شدت توصیه می‌شود که در طراحی بسته بندی گز از تصاویر واقعی محصول استفاده کنید. البته اینکه بخواهید تنها کمی محصول خود را بهتر از آنچه که هست نشان دهید هیچ مشکلی ایجاد نخواهد کرد. سعی کنید در تمام مراحل طراحی و تولید بسته بندی به جلب رضایت و اعتماد مخاطب فکر کنید تا بتوانید به اهداف برند خود در این زمینه نیز دست پیدا کنید.

از فونت و رنگ مناسب برای نوشته‌ها استفاده کنید

نکته دیگری که می‌تواند طراحی بسته بندی گز برند شما را بهتر کند استفاده از فونت و رنگ مناسب برای نوشته‌ها است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم یکی از اهداف مهم طراحی بسته بندی اطلاع‌رسانی و ارائه اطلاعات‌ لازم به مشتریان است. از این رو توصیه می‌شود که از نوشته‌هایی با اندازه و رنگ مناسب استفاده کنید تا مشتریان به هنگام مطالعه متن‌ها با مشکلی مواجه نشوند. اگر رنگ زمینه بسته بندی شما تیره است از نوشته‌هایی با رنگ روشن، و اگر پس‌زمینه طراحی روشن است از نوشته‌هایی با رنگ تیره استفاده کنید.

 علاوه بر این بهتر است مکان مخصوصی را برای قرار دادن اطلاعات لازم از جمله مواد تشکیل‌دهنده، جدول ارزش‌ غذایی، و همچنین نحوه باز و بسته کردن بسته بندی و مصرف محصول در نظر داشته باشید. سعی کنید متن‌ها را به خوبی با باقی طراحی ترکیب کنید. مطمئن باشید بسیاری از مشتریان پیش از خرید بسیاری از اطلاعات ارائه شده را مطالعه و بررسی خواهند کرد.

از طرح‌های سنتی استفاده کنید

همانطور که می‌دانید گز یکی از محصولات محبوب و سنتی است که از سال‌های دور به عنوان سوغات شهر اصفهان، کرمان، فارس، و یزد شناخته می‌شود. در طراحی بسته بندی محصولاتی که ریشه سنتی دارند استفاده از طراحی‌های سنتی و مرتبط می‌تواند ایده‌ای فوق‌العاده باشد. طراحان باتجربه می‌توانند در طراحی بسته بندی چنین محصولاتی طرح‌های سنتی و مدرن را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده و طرحی جذاب و هوشمندانه ارائه دهند. می‌توانید در طراحی بسته بندی گز از تصاویر مکان‌های دیدنی اصفهان و یا الگوی کاشی‌کاری‌ها و آینه‌کاری‌ها نیز استفاده کنید. با این کار افرادی که قصد خرید سوغات دارند نیز به طور قطع از محصولاتتان استقبال بیش‌تری خواهند کرد.

بخشی از محصول را به نمایش گذارید

یکی دیگر از نکاتی که می‌تواند اعتماد مشتریانتان را به خود جلب کرده و فروش محصولاتتان را تا حد زیادی افزایش دهد نمایش محصول از روی بسته بندی است. حتما شما نیز بسته بندی‌هایی را مشاهده کرده‌اید که بخشی از آن‌ها با استفاده از متریال شفاف ساخته شده است تا قسمتی از محصول قابل مشاهده باشد. بسیاری از افراد زمانی که می‌توانند بخشی از محصول را از روی بسته بندی مشاهده کنند احساس بهتری پیدا کرده و بیش‌تر به برند شما اعتماد خواهند کرد. از این رو توصیه می‌شود که شما نیز از این ایده بهره ببرید.

در صورت استفاده از بسته بندی تک‌نفره پلاستیکی می‌توانید از پلاستیک کاملاً شفاف استفاده کنید تا محصول به خوبی قابل مشاهده باشد. در صورت استفاده از جعبه‌های مقوایی نیز می‌توانید برای بخشی از بسته بندی از پلاستیک یا طلق شفاف استفاده کنید. خوشبختانه ایده‌های خلاقانه زیادی در این زمینه وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها الهام بگیرید.

هزینه طراحی بسته بندی گز چگونه تعیین می‌شود؟

از جمله مسائلی که باید درباره سفارش طراحی بسته بندی ادویه جات و گز به آن توجه داشته باشید هزینه مربوط به این کار است. خوشبختانه امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی بسته بندی و دیگر متریال‌های تبلیغاتی فعالیت دارند. اما با پرس و جویی ساده متوجه می‌شوید که هر یک از این شرکت‌ها تعرفه متفاوتی را برای انجام پروژه‌های طراحی بسته بندی ارائه می‌دهند. تعیین هزینه طراحی بسته بندی گز با توجه به عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. از جمله این عوامل می‌توان به وسعت طراحی و پیچیدگی آن اشاره داشت.

متاسفانه برخی از افراد تصور می‌کنند که با مراجعه به طراحان تازه‌کار و پرداخت هزینه کم‌تر برای طراحی بسته بندی در منابع مالی خود صرفه‌جویی کرده‌اند. این در حالی است که این طراحان نمی‌توانند پروژه مربوطه را با کیفیت شرکت‌های بزرگ و معتبر ارائه دهند. با مراجعه به این افراد با وجود آنکه هزینه کم‌تری برای پروژه خود دریافت می‌کنید، در آینده‌ای نزدیک ناچار به صرف هزینه و حتی زمان بیش‌تری خواهید شد. علاوه بر این بسته بندی نامناسب و ناشیانه می‌تواند بر نام برندتان نیز تاثیرات منفی داشته باشد. از این رو توصیه می‌شود که برای سفارش طراحی بسته بندی گز کیفیت را در راس قرار داده و به شرکت‌های معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید تا بتوانید از نتیجه کار لذت ببرید.

طراحی بسته بندی گز را به ما بسپارید

شرکت این‌پک برای اولین بار فعالیت رسمی خود در زمینه طراحی انواع بسته بندی را در سال 1395 و در شهر مشهد آغاز کرد. همکاران ما در این‌پک با سال‌ها تجربه کار تخصصی در این زمینه در تلاش برای ارتقاء سطح کسب و کار شما با طراحی بسته‌ بندی‌های کاملاً حرفه‌ای و تخصصی هستند. با سفارش طراحی بسته بندی گز به این‌پک می‌توانید از تاثیرگذاری و جذابیت بسته بندی محصولات خود لذت برده و از منافع آن نیز بهره‌مند شوید. طراحان ما با در نظر گرفتن شیوه فعالیت کسب و کار شما و همچنین خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان هدفتان بهترین بسته بندی را برایتان انتخاب و طراحی خواهند کرد. برای سفارش طراحی بسته بندی در هر شهر و طراحی بسته بندی در هلند می‌توانید همین حالا با همکاران ما در این‌پک تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

می‌توانید از روش‌های مختلفی مثل طراحی بسته بندی دوخت دار گز و طراحی بسته بندی مقوایی گز استفاده کنید تا محصول شما از رقبا متمایز باشد.

4.7/5 - (4 امتیاز)

7 پاسخ

  1. برای دیدن نمونه کارهای بیشترتون میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟ برای طراحی بسته بندی مواد غذایی

  2. به عنوان یک گرافیست مبتدی تشکر میکنم از نکاتی که برای طراحی بسته بندی ذکر کردید. آیا کارآموز هم قبول می کنید؟

  3. من در شهر اصفهان هستم و در حال راه اندازی برند شخصی هستم برای فروش سوغات شهرمون. اما هنوز برای بسته بندی محصولات طراحی در نظر نگرفتم. به عنوان یک کارشناس گرافیک برای کاهش هزینه ها به نظرتون از طرح های لایه باز استفاده کنم و اون ها رو ویرایش کنم بهتره یا طراحی حتما باید اختصاصی باشه ؟

  4. سلام در رابطه با اینکه نوشتین از عکس واقعی محصول استفاده کنیم، اگر ما محصول رو ارسال کنیم شما تصویر برداری اون رو انجام میدین؟

  5. ما میخوایم گزهای تولیدیمون رو علاوه بر داخل به کشورهای دیگه هم ارسال کنیم. باید از دو طراحی سفارش بدیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *