خدمات طراحی بسته بندی  قیمت طراحی بسته بندی نمونه بسته بندی بسته بندی ضد آب بسته بندی صادراتی

طراحی بسته بندی فلافل

طراحی بسته‌بندی فلافل چگونه است؟ طراحی بسته ‌بندی فلافل (falafel) یکی از انواع طراحی بسته ‌بندی فست فود است که به دلیل طعم دلپذیر این غذا موردتوجه تولیدکنندگان این محصول قرار گرفته است.فلافل یکی از غذاهای نیمه آماده است که برای ماندگاری بالا نیاز به بسته‌ بندی مناسب دارد.

 

نمونه بسته بندی فلافل

 

انواع مدل‌های بسته بندی فلافل

چرا بسته بندی فلافل با این پک؟

 

قوانین و استاندارد بسته بندی فلافل

 

ویژگی‌های یک بسته بندی مناسب فلافل

boxdesigning

علائم بسته بندی فلافل

 

سفارش طراحی جعبه فلافل

 

جنس مناسب بسته بندی فلافل

 

قیمت بسته بندی فلافل

 

سوالات متداول در رابطه با طراحی باکس فلافل

مدت زمان طراحی بسته فلافل چقدر است؟

مدت زمانی که برای ساخت بسته فلافل مورد نیاز است به همراه فرآیند چاپ و طراحی چیزی حدود 10 الی 15 روز است.

شرکت طراحی بسته بندی این‌پک با داشتن 10 سال سابقه کاری در زمینه طراحی بسته بندی، می‌تواند بهترین بسته‌بندی را برای محصول شما طراحی کند.

بسته بندی پاکت  در سراسر ایران

 

هر محصول برای ارائه هرچه بهتر در میان محصولات انبوه شرکت‌های تولیدکننده به بسته ‌بندی مناسب نیاز دارد تا توجه خریداران را به خود جلب کند. پکیجینگ دیزاین فلافل به شیوه‌های گوناگون صورت می‌گیرد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند و باتوجه‌به نیازهای کارفرما انتخاب می‌شوند.

بسته‌ بندی مناسب فلافل همانند بسته‌ بندی دیگر مواد غذایی باید ویژگی‌هایی نظیر استقامت بالا در برابر ضربات، حفظ سلامت محصول در برابر میکروارگانیسم‌ها، صرفه اقتصادی و… را داشته باشد. همچنین خوب است بخشی از محصول در بسته ‌بندی دیده شود تا خریداران با اطمینان خاطر از کیفیت ظاهری محصول بتوانند خرید کنند.

هزینه طراحی بسته ‌بندی فلافل به فاکتورهای گوناگونی مانند موارد زیر بستگی دارد:

      • تجربه و سابقه کار طراح

      • پیچیدگی یا سادگی طرح

      • ددلاین پروژه

      • شرکت انجام‌دهنده پروژه

    قیمت طراحی باکس محصول توسط تیم اینپک بین ۳.۰۰۰.۰۰۰ تا 8.۰۰۰.۰۰۰ تومان است.

    نمونه بسته بندی فلافل

    چند نمونه کار حرفه‌ای بسته بندی ایجاده شده برای محصول فلافل را مشاهده کنید.

    چرا به طراحی بسته ‌بندی فلافل نیاز داریم

    بسته ‌بندی محصولات غذایی نیمه آماده نسبت به دیگر محصولات از اهمیت بالاتری برخوردار است که این موضوع به دلیل حساسیت مواد غذایی نسبت به فاسد شدن و کاهش کیفیت آنها است. با گذشت زمان و بیشتر شدن درگیری‌های انسان‌ها، تقاضا برای مواد غذایی نیمه آماده افزایش‌یافته و ازاین‌رو مهم است بسته ‌بندی به بهترین شیوه صورت گیرد.

    بسته‌بندی خلاقانه راهی برای ارائه هرچه بهتر محصول به مشتریان است که می‌تواند شرکت شما را در میان انبوه شرکت‌های  تولیدکننده مشابه، متمایز جلوه داده و منجر به شناخت بهتر برند شما شود. 

    طبق آمار، اکثر خریدهای ما بر اساس احساسات و نه مطابق با نیازهای واقعی ما صورت می‌گیرند.

    ویژگی‌های بسته ‌بندی فلافل

    در بسته ‌بندی مواد غذایی باید مواردی را در نظر داشته باشیم تا محصول در سلامت و کیفیت کامل به دست مصرف‌کنندگان برسد. پکیجی مناسب محصول است که تمامی نیازهای تولیدکننده در راستای حفظ سلامت و عدم فساد محصول و نیازهای خریدار در جهت کیفیت مطلوب آن را برآورده سازد.

        1. استقامت بالا و توانایی حفاظت از محصول در برابر ضربات احتمالی حین جابه‌جایی

        1. حفظ سلامت و محافظت از محصول در برابر میکروارگانیسم‌ها

        1. توانایی تحمل دما پایین و انجماد

        1. طراحی زیبا و چاپ باکیفیت

        1. الگو ساخت کاربردی و سهولت در استفاده

        1. فونت واضح و ارائه اطلاعات ضروری مانند تاریخ تولید و انقضا

        1. هم راستا بودن با اصول بازاریابی

        1. خلاقانه بودن و عدم تشابه با نمونه‌های موجود در بازار

        1. صرفه اقتصادی

        1. عدم انتقال بو و طعم خارجی به محصول

        1. عدم انتقال رطوبت اضافی

        1. زیست‌تجزیه‌پذیری و هم‌راستا بودن با اصول زمین سبز

        1. نفوذناپذیری نسبت به هوا و اکسیژن

      انواع پکیجینگ دیزاین فلافل

      در  طراحی بسته‌بندی فلافل همانند طراحی بسته ‌بندی مواد غذایی دیگر، انتخاب‌های گوناگونی داریم که می‌توانیم باتوجه‌به نیازمان از بین آنها بهترین گزینه را برگزینیم. در ادامه برخی از بسته‌ بندی‌های امکان‌پذیر برای فلافل را بررسی می‌کنیم.

      بسته ‌بندی وکیوم مستقیم

      در این نوع بسته‌ بندی از پلاستیک وکیوم استفاده می‌شود که پس از قراردادن محصول داخل آن، با استفاده از دستگاه تمامی هوا تخلیه می‌شود. این نوع بسته‌ بندی به دلیل دورنگه داشتن محصول از رطوبت و هوا انتخابی مناسب برای زمانی است که نیاز به ماندگاری طولانی‌مدت داریم.

      بسته ‌بندی متالایز (سلفون صدفی)

      استفاده از پکیجینگ متالایز جهت بسته‌ بندی فلافل می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد که در کنار قیمت مناسب، محافظت خوبی را برای محصول به ارمغان می‌آورد. پاکت‌های متالایز یک انتخاب خوب جهت داشتن بسته‌ بندی شکیل و درعین‌حال کم‌هزینه‌اند. در اینپک نمونه بسته بندی سلفون را ببینید.

      استفاده از ظروف پلاستیکی به همراه روکش

      یکی از بسته ‌بندی‌های مرسوم برای فلافل می‌تواند استفاده از ظروف پلاستیکی باشد که به طور گسترده مورداستفاده قرار می‌گیرند. البته خوب است توجه داشته باشید این نوع از بسته ‌بندی به نسبت بسته ‌بندی متالایز گران‌تر بوده و به دلیل دیرتجزیه پذیری پلاستیک، توصیه نمی‌شوند.

      استفاده درست از تصاویر و رنگ در طراحی بسته ‌بندی

      در دیزاین بسته‌بندی بهتر است از تصاویر و المان‌های مرتبط و هماهنگ با ماهیت محصول استفاده کنیم. به طور مثال طراحی بسته‌ بندی فلافل گیاهی بهتر است به شیوه‌ای انجام شود که مصرف‌کنندگان با دیدن بسته ‌بندی، به گیاهی بودن آن پی ببرند.

      بسته ‌بندی محصول شما اولین چیزی است که خریداران با آن مواجه می‌شوند و مانند ویترین کوچکی که مطابق باسلیقه شما طراحی می‌شود، می‌تواند نگاه مشتریان را به خود جذب کند. یک دیزاین مناسب به خریداران این فرصت را می‌دهد که با استفاده از حواس پنج‌گانه خود، تا حد قابل قبولی به محتویات داخل بسته‌ بندی پی ببرند و در خرید محصول قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

      در انتخاب پالت رنگی طرح می‌توانیم از رنگ‌های مکمل رنگ محصول استفاده کنیم. همچنین می‌توانیم از روان‌شناسی رنگ‌ها نیز بهره برده و بهترین انتخاب را داشته باشیم.

      هزینه دیزاین بسته ‌بندی چقدر است

       هزینه طراحی بسته بندی در هر شهر متفاوت است به عنوان مثال قیمت طراحی بسته بندی در بیرجند کمتر است از طراحی بسته بندی در اهواز زیرا فلافل جز غذا‌های محبوب مردم اهواز است.

      روند ثبت سفارش طراحی بسته ‌بندی فلافل

      روند سفارش طراحی در شرکت طراحی بسته‌بندی این پک بسیار آسان است. کافی است با شماره‌تلفن ۰۵۱۳۶۰۲۲۱۷۰ تماس گرفته و با مشاوران ما در ارتباط باشید. پس از مطالعه مفاد قرارداد طراحی بسته‌بندی و انجام هماهنگی‌های لازم پروسه طراحی آغاز خواهد شد.

      همچنین در صورت تمایل می‌توانید به‌صورت حضوری و یا از طریق سایت این پک با ما در ارتباط بوده و سفارش خود را ثبت نمایید.

      4/5 - (3 امتیاز)

      5 پاسخ

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *